تقدیر معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر از پست‌بانک‌ایران

به گزارش خبرگزاری فرهنگسرای معروف به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران؛ دکتر هاشمیان در دومین جلسه هم‌اندیشی کارگروه تخصصی آموزش مسئولان دبیرخانه این ستاد که به میزبانی پست بانک ایران برگزار شد، آموزش را محور اساسی تحقق برنامه‌های ستاد دانست و گفت: اگر مدیران با اصول امر به معروف و نهی از منکر آشنا باشند هم خودشان نقدپذیر می‌شوند، هم نقدپذیری را در سازمان خودشان رواج می‌دهند و هم بهره‌وری سازمان را بالا می‌برند.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر احساس مسئولیت را در کارکنان سازمان‌ها نهادینه می‌کند و در نتیجه با افزایش تلاش و تعهد کارکنان هزینه‌ها کاهش و بهره‌وری افزایش می‌یابد.
دکتر صباغی عضو هیأت مدیره پست بانک ایران نیز در این جلسه ضمن تشریح خدمات این بانک، امر به معروف و نهی از منکر را عاملی برای بازگشت انسان به ذات پاک خود دانست و افزود: فطرت پاک انسان در گذشت زمان و تحت تاثیر مسائل مادی از خصلت های خداگونه فاصله می‌گیرد و برنامه های آموزشی باید به گونه‌ای باشد که به افراد کمک کند تا بتوانند به ذات خدایی خود بازگردند.
صباغی افزود: بهترین روش برای امر به معروف و نهی از منکر این است که با رفتار و گفتار خودمان خصلت‌های نیک را به دیگران آموزش دهیم.
همچینین سیدرحمان حسین‌پور دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر پست بانک ایران در این جلسه به تشریح عملکرد این بانک در راستای پیاده‌سازی برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و گفت: حمایت از تولید داخلی، صرفه‌جویی در مصرف آب و برق و سایر برنامه‌های ستاد بطور جدی در واحدهای ستادی و اجرائی این بانک اجرائی شده است.

همچنین ببینید

عاقبت ترک امر به معروف و نهی از منکر در کلام امام جواد علیه السلام

امام جواد (علیه السلام) در حدیثی می فرماید: «امر به معروف و نهى از منکر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.