فریضه امر به معروف باید در شرکت پست نهادینه شود

مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر باید در ادارات استانی شرکت پست به عنوان یک دستگاه خدمات رسان مردمی نهادینه شود.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری شرکت پست استان ایلام، حسین مهری در نشست شورای فرهنگی اداره کل پست ایلام اظهار کرد: اگر به صورت بخشی به این مهم بنگریم معروف، مترادف با صداقت، مهربانی، امانت، رازداری و رسیدگی به امور مردم است.
وی توسعه این فریضه را نزد شرکت پست ضروری خواند و تاکید کرد: باید امر به معروف و نهی از منکر در پست به عنوان یک نهاد خدمت رسان که همیشه با مردم در ارتباط است به طور جدی دنبال شود.
مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران تغییر در شیوه ها را برای فعالیت های شورای فرهنگی ادارات پست ضروری برشمرد و افزود: خواسته های مردم تغییر یافته و باید با تنوع فرهنگی و نوین سازی امور و خدمات این حوزه پاسخ گوی نیازهای مخاطبان باشیم.
مهری با اشاره به ارتباط گسترده پست با مشتری و جابجایی روزانه سه میلیون و ۵۰۰ هزار مرسوله پستی در کشور گفت: با توجه به این که موزعان تنها نمایندگان رسمی دولت هستند که به در منازل مردم مراجعه می کنند شورای فرهنگی باید در زمینه رفتار مطلوب با مشتریان، مجموعه پست را یاری کند.
وی تاکید کرد: باید فعالیت های شورای فرهنگی طوری طراحی شود که اثربخش بوده و خروجی لازم را داشته باشد.
مدیرعامل شرکت پست کشور از اعضای شورای فرهنگی خواست تا طرح های مشخصی را برای گسترش موضوع های فرهنگی به ویژه در زمینه امر به معروف و نهی از منکر ارایه کنند تا در خصوص آن تامین اعتبار شود.

لینک خبر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.