رسانه، امر به معروف و نهی از منکر درست را تبیین کند

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر قزوهی، در نشست هم‌اندیشی و ارزیابی عملکرد رسانه‌های برخط در خصوص فریضتین اظهار کرد: رسانه‌ها باید حس مسئولیت‌پذیری مردم را نسبت به امربه‌معروف و نهی از منکر فعال کنند.

وی افزود: حساس کردن مردم نسبت به معروفات و منکرات کار مهمی است که رسانه‌ها باید انجام دهند.

مسئول دفتر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان گلستان تصریح کرد: موضع‌گیری‌های موجود علیه این فریضه بزرگ نسبت به مصداق‌ها و رفتارها است.

وی تاکید کرد: ستاد احیاء امربه‌معروف و نهی از منکر در سال ۷۲ تشکیل شد و قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر نیز در دوم اردیبشهت سال ۹۴، تصویب شد.

قزوهی اظهار کرد: بی‌تفاوتی جامعه را فراگرفته که مهم‌ترین علت آن فراموش‌شدن امربه‌معروف و نهی از منکر است، نظم، انضباط، محیط‌ زیست، تولید و ریختن زباله همه معروف‌ها و منکراتی هستند که باید به آن‌ها پرداخت.

مسئول روابط عمومی ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر نیز در این نشست گفت: امربه‌معروف و نهی از منکر وظیفه همه است.

وحید پیام نور افزود: قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر از قوانینی است که روی کلمه به کلمه آن کار و تفکر شده است.

وی اظهار کرد: رسانه‌ها باید مطالبه کنند و زبان مردم باشند، آسیب رسانه‌های استان گلستان این است که تولید محتوا کم و بازنشر زیاد دارند.

لینک خبر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.